ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε η να αλλάξετε το προϊόν που έχετε αγοράσει έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.
Η επιστροφή πραγματοποιείται πάντα με την ιδια Courier που παρελήφθη το προιόν
⋅ Οι αλλαγές η επιστροφή χρημάτων γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί, δεν έχει πλυθεί, δεν έχει δεχτεί οποιαδήποτε μεταποίηση και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν. Αν διαπιστωθεί οτι το προιόν έχει χρησιμοποιηθεί ή φθαρθεί εφόσον επιστρέψει στην εταιρία,αυτομάτως το προιόν επιστρεφεται στον πελάτη.
⋅Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ
⋅Για τα προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε προσφορά-έκπτωση, δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.Σε αυτή την περίπτωση (προσφορά-έκπτωση) γίνεται αλλαγή αποκλειστικά του μεγέθους, του είδους ή δίνεται η δυνατότητα πίστωσης κουπονιού ίσης αξίας της εκάστοτε αγοράς.
⋅Η αλλαγή μπορεί να γίνει με το ίδιο προϊόν σε νούμερο εφόσον είναι διαθέσιμο ή με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αγορά του προϊόντος. (Tα έξοδα αποστολής της αγοράς σας δεν συμπεριλαμβάνονται).
⋅ Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για την Ελλάδα, από τη δεύτερη αλλαγή η χρέωση είναι €3.00 (Μπορείτε να κάνετε έως 3 αλλαγές από την κάθε αγορά).
⋅ Σε περίπτωση επιστροφής τα έξοδα παραλαβής/αποστολής (ταχυμεταφορές και τραπεζικά έξοδα) βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος και θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια, την καταστροφή ή χειροτέρευση των επιστρεφόμενων προϊόντων μέχρι την παραλαβή τους. Στις περιπτώσεις αντικατάστασης λόγω ελαττωματικότητάς ή λάθος κατά την αποστολή, τα έξοδα επιστροφής – αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.
· Κατά την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρεία το προϊόν θα περάσει από το απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο έτσι ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη.
·Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσατε στο έντυπο επιστροφής (σημειώνοντας την τράπεζα, το IBAN και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου).
· Για να προχωρήσετε σε αλλαγή η επιστροφή παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα εδώ.
Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε «ακύρωση» ή αφαίρεση απο το καλάθι και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας. Εάν για κάποιο λόγο γίνει ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας που δεν επιθυμείτε τελικά την ίδια στιγμή της ηλεκτρονικής διαδικασίας επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του [email protected] ή στο τηλέφωνο 6944733998 κι αμέσως η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί στον Courier, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων και ισχύουν ότι αναγράφονται παραπάνω στις επιστροφές.